Friday, November 4, 2011

helpless

aku bukan lah jenis yang baran , yang suka melenting depan orang. Bila ada masalah aku selesaikan sendiri , kalau tak dapat selesaikan baru lah aku cari orang yang rapat untuk bantuan. Kebanyakan masalah ni kita boleh selesaikan dengan merujuk terus kepada punca masalah , tapi ada masalah ni punca dia sangat samar. Senang cerita , tak ada yang boleh dituding jari , tak ada yang boleh di-blame. Masalah-masalah begini lah buat aku paling lemah. Aku geram, tapi aku taktau pada siapa harus ditujukan marah ini.Titik permulaan untuk penyelesaian itu tiada.... Last2 frust sendiri2. Helpless betul.

10 comments:

Lockomotive Mokhsva said...

napa tu bro???macam ada masalah besar jak???

ana rama said...

since u dunno who to blame, why not ko muhasabah diri.may be the problem berpunca dr diri sndiri. *ini dari my own experience la.*

anyways, cheer up mate!

shue_fearless_gurl said...

be cool.masalah itu akan hilang juga,cuma perlu bersabar..
tpi kalau msalah cinta tidak tahu laaaa ahahahaha

Lan said...

helmy : bila aku bengang masalah kecik pun bole jadi besar , no big deal la sebenarnya hehe

kak rama : mungkin juga aku sendiri ada contribute untuk masalah itu. Dan mungkin itu la jugak yg buat aku frust sama diri sendiri. macam mana ni kak ramaaaa?

shue : aku memang sentiasa cool haha. sabar jak la kan, tapi konfem bukan masalah cinta ya >_< please laaaa

ana rama said...

sometimes bagus jgk frust dgn diri sndiri.at least we realise that we are not tat perfect.seek help from Him.then u won't feel helpless anymore.

ada mslh yg only time can heal it.wht you hve to do is go on with ur normal life.it's hard and it hurts sometimes.but tat's life.


*eyh did i babble?haha*

Lan said...

kak rama memang sesuai jadi cikgu , tu bukan babble itu nasihat ehehe , bawa aku pigi old trafford baa kak ramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ana rama said...

ok.keluar tajuk suda ko.bai.

Lan said...

cis. camni ah kak rama

Lockomotive Mokhsva said...

manusia perlu jadi problem solver juga..keh keh keh...aku pun sama lan,kalau masalah cinta,aku failed...time exam aku dapat F...hahaha

Lan said...

helmy: jadi macamana la tu? fail kena repeat ka? ahahaha