Thursday, July 28, 2011

lagenda sagabiru tamat di sini

sedih

sayu

pilu

haha over sangat. Lepas ni kamu takkan nampak dah kereta saga yang terulung dicatkan berwarna biru muda tu di bandar tawau ni. Wahai sagabiru, anda telah banyak berjasa. Aku ingat lagi beberapa hari lepas aku dapat lesen P aku, aku telah menyakiti engkau dengan 'mencium' sebuah teksi, maaf haha. Lepas tu aku jaga kau baik-baik. Mana pernah accident dah lepas tu kan? :D

Aku hilang identiti lah. Sagabiru dengan aku memang sinonim ke mana-mana sahaja. Nampak sagabiru di tawau ni, kemungkinan besar memang aku lah yang bawa tu. Lepas ni identiti baru pulak lah kan.

So buat sementara ni , it's just you and me jeepmerah. Tolong lah jangan cerewet dan manja sangat ok?

6 comments:

jenJENn said...

"Tolong lah jangan cerewet dan manja sangat ok?"

terus aku rasa ko macam comel ni. LOL!

Lan said...

ermmm.. lol?

shue_fearless_gurl said...

ahaha nex tym jeep marah yg masuk tmn thien vun plakkk

Lan said...

jeepmerah akan muncul di tmn thien vun kalau pharmacist comel tu ada sjak hehe :P

shue_fearless_gurl said...

lol heahaehahahah ok then nex tym ada black forest lg kn?nyum nyum :P

Lan said...

hahaaa adaaa, mesti adaaaaaa ! :D