Thursday, June 23, 2011

errr...

Aku tau aku ni senang dikenal oleh orang, orang ingat aku sebab features yang aku ada. Tapi aku betul-betul paling rasa bersalah la kalau ada orang tegur aku , cakap dia kenal aku , tapi aku xboleh ingat dia siapa. Minta maaf banyak-banyak.

Aku paling tak faham kenapa la orang pergi solat jumaat tu masa khatib tengah berkhutbah bole pulak dorang bercakap2. Aku tak tau macam mana mau handle orang begini, lagi-lagi kalau masa khutbah tu dia cuba tegur aku.Aku bukan sombong & mau dipanggil sombong, aku respon la dengan senyuman atau body language sahaja tanpa berkata-kata.

Aku paling geram orang bawa motor lepas tu jalan di tengah2 jalanraya. Menyusahkan betul lahhhhhh. Lagi orang yang bawa kereta , sudah dibagi jalan bukan mau angkat tangan, tunjuk lah ba terima kasih sikit, sejuk jugak hati orang tengok.GERAM.

5 comments:

ana rama said...

hatdoi..mcm pompuan jgk ko membebel.haha

shue_fearless_gurl said...

haha..pndai juga dia mmbebel yaaa..haahaha..

Lan said...

lol , rungutan ba ni , bukan bebel

Hunneh Hamzah said...

masa khutbah nda bolehh becakap ka? hhee

Lan said...

sia2 pahala jumaatnya walaupun dia bercakap "diam" sekalipun, khatib khutbah kena dengar diam2 haha