Saturday, December 4, 2010

Istiadat Konvokesyen UiTM ke-73 sidang ke-14


Setelah 3 tahun menghabiskan masa di Pulau Pinang , inilah hasilnya.



Sijil Diploma Kejuruteraan Mekanikal , dengan hanya * , sebab masa Sem 3 main-main , padan muka , kalau ndak bole **



Kakak aku belikan bunga , yang ada patung -.-" , aku malu mau pegang ni bunga bergambar . Konfem , aku ndak upload , haha .

Terima kasih semua yang terlibat dalam usaha mencapai segelung Diploma .

Walaupun tidak seberapa keputusanku ini , aku ingin tujukan kepada kedua arwah ibubapaku, aku akan cuba lebih baik untuk Ijazah InsyaAllah .

Juga terima kasih kepada kakak dan abang ipar yang sudi membosankan diri tengok aku konvo di dewan selama 5 jam . Sumpah lembab . Sorry and thanks.

2 comments:

Timothy said...

congrats u siuker....now u more shen than me. hahahaha

Lan said...

lol , this is nothing compared to u shen